siapakah aku?

Aku adalah seorang HAMBA dan juga seorang khalifah...

Sunday, January 8, 2012

..::keliru::..

assalamualaikum

astaghfirullahalazim
astaghfirullahalazim
astaghfirullahalazim

ya,jujurnya aku keliru
antara duniaku
dan akhiratku
memaknai makna
sebagai seorang daie
dan juga sebagai seorang tabib

keliru kerana aku mengabaikan keduanya
sewajarnya, apabila dikatakan daie
haruslah kene cermerlang
buktkan Islam itu tinggi
dan meninggikan...

Allah,dan ternyata ianya sukar T__T
tapi kita hendaklah sentiasa berusaha!
Allah tidak akan mengubah nasib seseorang melaikan dengan usaha merekA!

Allahuakhbar
Allahuakhbar
Allahuakhbar

sesungguhnya hanya kepada Kamu ku panjatkan pertolongan dan doa
kerana aku tidak mampu untuk mengharunginya diri sendiri,,amin
insyallah3

f459
mmmmc

No comments: