siapakah aku?

Aku adalah seorang HAMBA dan juga seorang khalifah...

Tuesday, December 28, 2010

project commed

assalaaualaikum
Alhamduillah,,siap gak project commed yg mmpunyai seribu 1 halangan tuh,,,
tunggu nk print n anta jerk kat prof Adi,,,
and bngun2 je tido tetbe da ade signs and symptoms untk demam,,walaupon end posting commed ari rabu nih,,huhu,xthau la camne..sobs2
back pain sgt2,,(tp smpat lg nk berblog!=p)
smpat berblog sbb rase cam bnyk issue nk cakp/membebel..

ape yg berlaku ek,,
hurm2,,
well,stat ngan my bday dulu yerk!=p
2oth december:- tarikh keramat utnk birtdate diri sndiri,,,xtahu nk cakp ape,,tp rase amat tua,
pada hari nih,genaplah saya berumur 23 tahun!wow!lame tuh saye idup,,,isk3,,tp biler piki2 balik,,umur hanya sekadar angka
yg membezakan angka itu adalah amalan/good deeds/pahala
dalm 23 tahun ini apekah yg telah aku buat,
huhu
bnyak sgt mnde2 x berpaedah sbnrye
sebelom 'terjebak' dalam kancah 'usrah'
terjebak ponn,,,sumbangan aku dalm Islam entah la sampai sebesar zarah atau tidak
hanya DIA yg mengtahui segala2nye....astargfirullahal a'zim

lalu,,
hari2 pon berlalu lagi,,
ngan project commed,study grup,tdo n etc

lalu,
23-26th december:-
ade prgram yg dianjurakn oleh IKRAM untk adik2 yg berumur 16 tahun(form 4) yg dinamakan XPERT10,,
akuhanyalah berkerja sbgai fasi pade hari xmas tersebut sahaja,,kat bandar melaka,,,
tp ternyata,,adik2 ini sgt la hebat
walaupon hnaya berumur belasan tahun
tp kalo nk dibandingkan ngan aku ,,ternyata mmg mereka sgt hebat!subhnallah!
ini lah pemuda2 yg akan berkerja untk ISlam!pelapis2 untk masyarakt yg cam buih2 di lautan skarang nih...

dan program xpert nih sgt la best!!
mungkin sbb aku mmg suke mnde maen2 nih,ataupon keadaan adik2 nih yg menamabahkan kebestan prog nih!=p

nk upload gmbar ari tuh,tp x g kutip lg gmbar2..=D
maybe dalm post laen akan diupload gmabar2 tersebut=D

hurm2 ape lg..
rabu nih insyaALLAH ade end posting exam
hujung mnggu nih ade Qiam ke brape entah kt msjid mane aku pon x igt, hopefully dapt pg prog Qiam tuh
n nak g mlawat makcik2 juga
n nak g melawat RS
n 2hb wed irma kat kl,,,
yg tuh pon xtahu dapt pg ke tak memandangkan kesihatan diri yg macam x mengizinkn,,,huhu

ape2 la yg aku bebelkan nih,,tp sgt merindui mase lapang...(sbb nk tdo!hahahah)
hurm3,,smoga Allah redha...amiin
salam

No comments: