siapakah aku?

Aku adalah seorang HAMBA dan juga seorang khalifah...

Saturday, July 11, 2009

Congratulations!


yeah!tahniah kepada batch 20!!new sem start on 14th sept!n u got only 2 days for eid hols!cngrates!!

huh,d way our bestestt dean at mlaka cakp pon i juz can smell sumthng fishy cam amine odour out there....n rupe2nye mereka mempercepatkan new sem,memendekkan cuti....
n mmberikan harapn palsu!huhu
blom smpai mlaka pon da rasa cam kene dera...bahang2nye mula terasa beb!
n ngan slumbernye mak aku cakp
'la,,,memang la camtuh,,kate nk jadik doktor...'huhuhu
terus aku rase nk banjir lagi!!!huuuuuuu T_T

cant u imagine how brilliant d idea is??

okay
17th august - smpai msia
19th august - stat pose
14th sept - registration
19th sept - raya

n wic is worst,hols raye tuh skejap je!
giler brilliant idea!!!tahniah3!rasnye aku pon da leh jadi patient at D4 ward
diagnosis : bipolar disorder

huh,congratulations again
speechless n really hope there's a miracle...

away
239am
11july09
201 mp park
manipal
576104
karnataka
india

No comments: